Veelgestelde vragen

Hoe werkt het bekersysteem?

Bij de aankoop van een drankje zal je ook telkens de waarborg van een beker betalen (1 euro). Als je bij de volgende bestelling je beker terug inlevert aan de bar, dan zal er 1 euro afgetrokken worden van je totale bestelling.
Het zal niet mogelijk zijn om aan de bar bekers in te leveren zonder bestelling. Daarvoor hebben we een inzamelpunt naast de inkom van het terrein.

Is er een camping voorzien?

Neen, helaas niet! We hebben geen camping voorzien. Het is dan ook verboden om wild te kamperen.

Is het echt de laatste editie van Hoppefesten?
We moeten je teleurstellen, het zal hoogstwaarschijnlijk de laatste zijn. Hopelijk kan je er bij zijn, want het wordt een echte knaller van formaat.
Kan ik een refund krijgen voor het geld op mijn bandje?

Uiteraard! Door de QR-code te scannen op je bandje kan je via de menu onderaan klikken op "Refund" en een refund aanvragen. Voor de transactiekosten vragen wij een éénmalige bijdrage van 1,5 euro.
Een refund zal je kunnen aanvragen tot 10 dagen na het evenement.

Wat kan ik eten op de Hoppefesten?

Op vrijdag voorzien we een heerlijke barbecue met entrcôte geserveerd door Vincent Deceuninck. Later op de avond zal er ook een frituur open zijn waar je nog een late night snack kan verorberen.

Op zaterdag zullen er heel wat foodtrucks aanwezig zijn met heel wat variatie. 

Zijn er lockers aanwezig?

Zeker! Wij voorzien lockers die groot genoeg zijn voor voetbalzakken. Deze zijn wel tegen betaling!

Welke artiesten komen er?
De line-up kan vinden op de home-pagina van de website. De tijdstippen zullen op de sociale media gedeeld worden.
Waar kan ik parkeren?

Er zijn 2 parkings voorzien. Aan het station van Koksijde en richting Burgweg 1 in Veurne aan de rechter kant. 
Op de pagina "Praktische informatie" kan je het plattegrond vinden met alle informatie.

Hoe kan ik sponsor worden van het evenement?
Bovenaan in de menubalk kan je bij "Partners" ons sponsordocument terugvinden. Bij interesse kan er contact opgenomen via het emailadres info@hoppefesten.be.
Heb ik een ticket nodig om naar het feest te komen?

Ja, dat klopt! Dit jaar heb je een ticket nodig om het festivalterrein te mogen betreden. Als je geschreven bent voor het tornooi heb je in dit pakket 8 ingangstickets voor zaterdag.
Tickets kan je kopen via de website of aan de deur. Hoe vroeger je bestelt, hoe goedkoper!

Hoe kan ik mijn tickets doorsturen naar andere mensen?

De bestellingen die je hebt samen hebt genomen komen op 1 QR-code te staan. Aan de inkom zal je deze QR-code kunnen tonen en zal je alle toegangsbandjes krijgen. Als er iemand later aankomt, zal je deze persoon tegemoet moeten komen aan de inkom.

Kan ik een factuur krijgen voor mijn aankoop?
Dat kan zeker. Bij de aankoop van tickets kan je aanduiden dat je dit als bedrijf wil bestellen. Bij het invullen van de informatie kan je alle facturatiegegevens invullen. De factuur ontvangt u na de betaling per mail toegestuurd.
Kan ik het resterende "spending" bedrag na het festival recupereren?

Als je na het festival nog wat geld op je polsbandje hebt staan, kun je tussen 30 juni (12.00 uur) en 9 juli (23.59 uur) eenvoudig je geld terugvragen door de QR-code op het polsbandje te scannen.

Kan je de dag zelf nog tickets kopen?
Helaas kunnen we dit niet garanderen. Aangezien we grote opkomst verwachten zou het kunnen zijn dat we geen tickets zullen aanbieden aan de deur. Speel dus op zeker en koop een ticket op voorhand.
Moet ik als supporter overdag ook een ticket kopen?

Tot 15u heb je geen ticket nodig!

Moet ik mijn tickets afprinten?
Neen dit hoeft niet. Je kan gerust jouw ticket tonen aan de ingang op jouw smartphone.
Waar kan ik tickets kopen voor het feest?
Via de website kan je tickets kopen voor zowel vrijdag als zaterdag. Op vrijdag kost een ticket 20 euro, maar je krijgt volledig of een deel van het bedrag (afhankelijk van de wave) om te spenderen aan drank en eten. Op zaterdag kost een ticket 12, 15 of 18 euro, afhankelijk van het moment dat je jouw ticket aankoopt.
Wat wordt er bedoeld met "spending"?
Dit jaar werken we volledig cashless, wat betekent dat alle betalingen aan de bar digitaal zullen verlopen met behulp van een QR-code dat op het bandje zal staan. Het bedrag aan "spending" zal op jouw bandje komen te staan. Dat bedrag zal je kunnen spenderen aan drank of eten tijdens het evenement.
Hoeveel kost het om een ploeg in te schrijven?
De inschrijving van een ploeg van 8 personen bedraagt 240 euro. In de inschrijving zitten ook 8 ingangstickets voor het feest op zaterdag ter waarde van 120 euro.
Tornooi informatie
Elke ploeg bestaat uit 5 spelers en 3 reserves. Je hoeft niet meteen alle spelersnamen meteen op te geven. Tot 2 weken voor het tornooi kan je nog aanvullen, aanpassen of switchen. Maar uiteindelijk hebben we die namen wel allemaal nodig (o.a.voor de verzekering). Eén verandering echter: we droppen alle mannenploegen in één grote pot die we dan willekeurig in twee splitsen. Dus gedaan met de categorieën “Hoppers” en “Schoppers”. You've got this: get ready to conquer this tournament!
Zijn er douches voor de voetballers?
Ja zeker! Er zijn aparte douches voorzien voor de vrouwen en de mannen.